Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Nintendo Switch 2
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Technikai adatok
Technikai adatok : A Gamecube technikai paramterei

A Gamecube technikai paramterei

supermario4ever  2006.07.06. 22:40

Mit is tud a Nintendo Gamecube?

MPU (Mikroprocesszor): mdostott IBM PowerPC („Gekko”)

Gyrtsi eljrs: 0.18 mikronos IBM Copper Wire technolgia

Processzor rajele: 485 MHz

CPU kapacits s IDP: 1125 Dmips(Dhrystone 2.1), 32bit integer s 64bit lebegpont.

Kls busz svszlessge: 1.3 GB/s (cscs) (32bit cmhely, 64bit adat, busz
162 MHz)

Bels cache: L1 – utasts 32Kb, adat 32Kb (nyolcutas); L2 – 256Kb (ktutas)

 

GPU (rendszer LSI): mdostott ATI/Nintendo „Flipper”

Gyrtsi eljrs: 0.18 mikronos NEC Embedded DRAM

rajel: 162 MHz

Embedded frame buffer: megkzeltleg 2 MB

Fenntarthat ltencia: 6.2ns (IT-SRAM)

Embedded textra cache: megkzeltleg 1 MB

Fenntarthat ltencia: 6.2ns (IT-SRAM)

Textra olvassi svszlessg: 10.4GB/s (cscs)

Kzponti memria svszlessge: 2.6GB/s (cscs)

Z Buffer ill. sznmlysg: 24-bit

Lebegpontos aritmetikus kapacits: 10.5 GFLOPS (cscs)

[MPU + Geometria motor + teljes HW megvilgts]

„Valdi” teljestmny: 6-12 milli poligon msodpercenknt (cscs)

Teljes rendszer memria: 40MB

Kzponti memria: 24 MB MoSys 1T-SRAM, megkzeltleg 10ns ltencia

Audio memria (A-memria): 16 MB (81 MHz DRAM)

Kpfeldolgoz funkcik: Kd, szubpixel-lsimts, 8 hardver fnyforrs, alpha blending, Virtual Texture Design, multi-textrzs, bump-mapping, environment mapping, MIP mapping, bilineris /trilineris/ anizotrpikus filterezs, vals idej hardver textra tmrts (S3TC), vals idej Display List dekompresszi, HW 3-line deflickering („remegselvon”) filter.

 

A rendszer LSI-be ptett hangfunkcik:

Hang processzor: mdostott Macronix 16bit DSP

Utasts memria: 8KB RAM + 8KB ROM

Adatmemria: 8KB RAM + 4KB ROM

rajel: 81 MHz

Teljestmny: 64 szimultn csatorna, ADPCM

Mintavtelezs frekvencija: 48 KHz

 

Meghajt: CAV (Constant Angular Velocity)

tlagos eltrsi id: 128 ms

Adattviteli sebessg: 16 Mbps – 25 Mbps

Adathordoz: A Matsushita (Panasonic) optikai technolgia alapul 8 cm Nintendo GAMECUBE lemez („mini-DVD”)

Trolkapacits: megkzeltleg: 1.5 GB

 

Kimenetek s bemenetek:

Kontroller csatlakozk szma: 4

Digicard (memriakrtya) csatlakoz: 2

Analg AV kimenet: 1

Digitlis AV kimenet: 1

Nagysebessg soros port: 2

Nagysebessg prhuzamos port: 1

 

Mretek: 150 mm (szessg) x 110 mm (magassg) x 161 mm (mlysg)

 

Forrs: The Official Nintendo GAMECUBE Hardware Overview Documentation.

 

Magyarul az 576 Konzol 2002. januri szmban jelent meg.

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Nintendo Switch 2:
Konzol - 2025. jnius 5.
Mario Kart World - 2025. jnius 5.
Donkey Kong: Bananza - 2025. jlius 17.
Super Mario Party Jamboree - Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV - 2025. jlius 24.

Nintendo Switch:
-

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!