Karakterek bemutatsa
2013.05.10. 10:19
Itt lehet olvasni a Mario Tennis jtk karaktereirl egyni jellemzirl, valamint stratgikrl, hogy rdemes velk jtszani. Ne feledjtek, hogy mindenkinek megvan a maga erssge, ahogy a gyenge pontjuk is. Az egyes jellemzket 1-10 kztt fogom rtkelni, rtelemszeren az egyes a legrosszabb, a 10-es a legjobb.
Mario
Stlus: tlagos
Mint mindig, Mario az tlagos karakter, sebessge s ereje kzepes szint. Vele nagyszeren elsajtthatk az alapvet trkkk, s ha jl hasznljuk a kpessgeit, akr komolyabb mrkzseket is nyerhetnk vele. Ha ellene jtszunk, rdemes ersebb karaktert vlasztani, az ersebb tseket nehezebben tudja visszatni.
Sebessg: 4
Nem tl lass, de nem tud hirtelen megfordulni, ha azt gondoljuk, hogy az egyik oldalra esik a labda, arra indulunk el, s ha a msik oldalra megy a labda, nehz korriglni.
Er: 6
Br jl szervl, kpes nha szt is tni, de jtk kzben nem valami ers az tse.
Pontossg: 5
Nehz az alapvonalrl tni, s Mario labdi sokszor kimennek a plyrl.
Hlkzeli jtk: 7
Ebben Mario jobb, mint az tlag. Ha jl megy a jtk, rdemes kzel menni vele hlhoz, s onnan pont megfelel ervel ti el a labdt, melyre az ellenflnek ritkn van vlasza.
sszhats: 6
A hlkzeli jtka emeli ki az tlagbl
Luigi
Stlus: tlagos
Mint mindegyik jtkban, Mario testvre szintgy tlagos jtkos, br neki msok az erssgei. Taln kezdknek jobb vlaszts Luigi, mert neki nincs annyi gyenge pontja, knnyebb vele nyerni. rdemes jobban figyelni az ellenfeleket, Luigi tbbszr kpes hibt kiknyszerteni az bellk. Br nagyon j jtkos kemnyebb mrkzseken, blcsen hasznljuk ki az ers tseit.
Sebessg: 5
Nagyjbl olyan gyors, mint Mario, de tbb labdt el tud rni, kpes hirtelen fordulni.
Er: 5
Kicsit rosszabb a testvrnl, tlagos ervel ti el a labdt.
Pontossg: 6
Nem olyan rossz, de is hajlamos hibzni.
Hlkzeli jtk: 6
Egszen jl jtszik a hl kzelben.
sszhats: 6
Br ugyanaz a helyzet, mint Marinl, de sszessgben jobban ajnlott kezdknek.
Peach
Stlus: Technikai jtkos
Hercegn j jtkos a maga tlagon felli sebessgvel, s nagyszer pontossgval. Vele rdemes ezekre a kpessgekre sszpontostani. Ha ellene jtszunk, rdemes a hl kzelbe menni, arra nem nagyon van vlasza.
Sebessg: 7
Nagyon jl el tudja rni a labdkat, ettl is j technikai jtkos.
Er: 2
Nagyon gyengn ti el a labdt, ennek kpessgben igencsak hjn van.
Pontossg: 10
Arra megy, ahova te irnytod, s onnan biztosan nem vti el az tst.
Hlkzeli jtk: 4
Lehet vele hlhoz menni, de nem rdemes csodkat vrni tle.
sszhats: 6
Peach j azoknak, akik szeretnek trkkk nlkl jtszani, de ha nem vagy vele j, akkor nem rdemes erltetni.
Baby Mario
Stlus: Gyors
Baby Mario ismt jelen van! a sebessg dmona, akrhol is van a labda, biztosan vissza tudja tni. s gyenge pontja sincs sok, gyhogy igencsak j jtkosnak mondhat, neht ellene jtszani.
Sebessg: 9
Nagyon gyors, gyakorlatilag brhonnan vissza tudja tni a labdt. Csak azrt ne tizes, mert a fves plya lasstja t.
Er: 6
Akik gyorsak, azok ltalban nem annyira ersek, ez ebben a formban nem igaz Baby Marira. Ha jl kiismerted t, akr Donkey Kong Jr.-nl is ersebb lehet.
Pontossg: 6
Viszonylag pontosan elti a labdt a legjobbtl messze van.
Hlkzeli jtk: 4
Baby Marinak nem ott van a legjobb jtktudsa, inkbb maradjunk htul, ha elre akarnak csbtani, igyekezznk annyira ne elre menni, prbljuk meg onnan eltni a labdt, ahol mg ppen nem pattan le msodjra.
sszhats: 8
Sok erssge van Baby Marinak., viszont a msik nagy gyengesge a hlkzeli jtk mellett, hogy sokszor szervl hibsat, gy sajnos elfordul nla a kett hiba.
Yoshi
Stlus: Gyors
Olyan gyors, hogy prja nincs, viszont korntsem olyan ers, ezrt rdemes megfontolni, hogy mikor vlasszuk t. Br kpes akr a nagy karakterek tseit is visszaverni, rdemes ssze-vissza menni, akik hl kzelbe jnnek, s ha tl ersen tik el a labdt, akkor kitik a plyrl. Egy fonkkal, vagy prgetett tssel Yoshi csodkra kpes.
Sebessg: 10
A fves plyk koronzatlan kirlya. Nem tudod oda tni a labdt, ahonnan ne rn el Yoshi.
Er: 3
Br Yoshi kpes erset szervlni, de a jtk kzbeni visszatseit knny elrni.
Pontossg: 8
Igencsak pontos, szinte mindig oda ti el a labdt, ahova szeretnnk.
Hlkzeli jtk: 4
Annyira nem rossz a hlkzeli jtka, viszont akrmennyire is nem ti ersen a labdt, kpes sokszor kitni a plyrl.
sszhats: 7
Yoshi br j jtkos, de nehezen tudja visszatni az ers tseket. De a sebessge sok problmbl ki tudja hzni.
Donkey Kong
Stlus: Er
Donkey Kong veszlyes ebben a jtkban. Nagy karjai miatt messzirl is elri a labdt, s az erejvel is szmolni kell. Viszont oldalra nehezen mozog, ezrt ha ellene jtszunk, rdemes prgetni a labdt, gy ha el akarjuk verni, akkor rdemes a plya msik vgre tni a labdt, azt nehezen szokta elrni.
Sebessg: 3
Mivel erbl jtszik, ezrt nem annyira gyors, st, szinte idegest ltni, ahogy vnszorog a plyn.
Er: 9
Na, ebben nagyon arat. Az ers tseire ritkn van vlasz, de arra vigyzzunk, hogy ne menjen ki a plyrl a labda.
Pontossg: 6
J helyre ti a labdt, de nha csnyn elvti.
Hlkzeli jtk: 5
Br jl elti a hlrl a labdt, nem ajnlatos ott jtszani vele, mert ha a msik vgre megy a labda, nehz onnan elrni.
sszhats: 7
Az erejvel jl meg tudja nehezteni az ellenfl jtkosok dolgt, csak az a frnya lasssg.
Paratroopa
Stlus: Trkks
Furcsa jtkos Paratroopa. Nem olyan ers, sebessge van, de ami igazn az erssge, az a pontossg. Akrmerre irnytjuk vele a labdt, az biztos, hogy oda megy, gy elg jl meg lehet tveszteni az ellenfelet. Szlesen jl ti el a labdt, gy kzeli jtkra knyszertjk a msikat, ami sokaknak nem megy.
Sebessg: 7
Jl fut, sebessge sokat segt abban, hogy jobban elrje a labdt,
|