Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Nintendo Switch 2
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Mario Golf
Mario Golf : Ring Shot stratgik

Ring Shot stratgik

  2013.05.20. 10:06


A Mario Golf-ot eredetileg knnyed szrakozsra talltk ki, de az irnyts elsajttsa nmagban kihvs. Nehz rrezni, hogy mikor kell pontosan megnyomni az A-gombot, hogy pontos legyen az tsnk. De taln az, hogy nem folytonos grafikonon mri a pontossgot, az valamit knnythet. Viszont, ha gy rezzk, hogy flottul megy az irnyts, akkor tehetnk egy prbt a Ring Shot jtkmdban, mely igazi kihvs. Ugyanis ennek a jtkmdnak az a lnyege, hogy az adott plyn bell tssk a gyrn a labdt, ami soha nem ott van, ahova idelis esetben tnnk. s ha ez mg nem lenne elg, a prblkozsunk csak akkor rvnyes, ha legalbb par-ra gurtjuk a labdt, ha annl rosszabb, automatikusan rvnytelenti a jtkunkat. Persze, nem ktelez vgigmenni: Ha elrontjuk, brmikor jra kezdhetjk a START gomb legnyomsval a "Start Over" opcit kel aktivlni.

Remlhetleg ez a lers segt azoknak, akik nehzsgekbe tkztek. Ne feledjtek, hogy biztos tancsot nem tudok adni, mert a szl irnya s sebessge mindig vltoz, ezrt n csak abban tudok segteni, hogy hova kellene, hogy rkezzen a labda, hogy biztosan tmenjen a gyrn. Az els nhny gyrt knny teljesteni, de lesznek nagyon nehezek is, melynek nehzsge mr csak abbl is addik, hogy maga a plya is nehz. Elfordul, hogy be kell tni a mly fbe, vagy a bunkerbe, hogy tmenjen a gyrn a labda. Ha sehogy nem tudjtok teljesteni az adott szlirny mellett, akkor vlassztok a START menben a "Hole Out" opcit, ugyanis a Start Over-re ugyanis nem vltozik a szl irnya. Els zben rdemes azt a karaktert vlasztani, akit a legjobban tudtok irnytani, a legidelis az lenne, akinek a labdja egyenesen megy, mint pldul Maple, vagy Yoshi. ket a legknnyebb irnytani, s az tsk is pontos.

sszesen 36 gyr van, ha teljestnk 30-at megnylik egy j jtszhat karakter: Donkey Kong. s alapbl csak az els plya hat gyrje van megnyitva, minden negyedik teljestett lyuk utn nylik meg egy-egy j plya. Lssuk is ket:

Toad Highlands

  1. Give It a Shot! (Adj neki egy tst!)
    Ez mg egyszer, de mr itt is ott helyezhedik el a gyr, hogy ne menjen t rajta, ha teljes ervel tjk meg. A legegyszerbb, ha els tsre pont el irnytjuk a labdt, ugyanis a gyr alul van, gy msodik tsre knny lesz ttni rajta, s mehet azonnal a lyuk fel. 
  2. Climb That Hill! (Mszd meg azt a hegyet!)
    Konkrtan flig a hegybe van belefrdva a gyr, ezrt elszr hegyen landoljon a labda, gy simn tmegy rajta. Viszont a msodik tsnek a lyuk kzelbe kell, hogy trtnjen, mivel ez 3 par-os lyuk.
  3. Ring in the Valley (Gyr a vlgyben)
    Pont az egyik legnehezebb Toad plya, ugyanis nagy vlgy van bell, s sokszor nehz onnan kitni a labdt. Most is ebbe a vlgybe kell betni. Br 5 par-os a lyuk, teht hossz, de elsre pont a vlgy el esik a labda, teht msodik tsre kell betni, ugyanis a gyr fektetve vzszintesen van. Ez az ts nagyon gyenge lesz, olyan 100 yardra van az els tstl, ez fgg attl, hogy kivel jtszunk. Ha bent van, harmadikra kell kitni. Ha sikerl, akr azonnal mehet a lyuk fel.
  4. 3 Rings Above the Pond (3 gyr a t felett)
    Az els ts most sem teljes erbl lesz, pont a t el kell tni, ugyanis felette vannak a gyrk, s ha teljes erbl tnnk, pont beleesne a tba. Ha ttjk a hrom gyrn, akr az egyenesen mehet a lyuk fel.
  5. Creek Crossing (t a patakon)
    Az egyik legnehezebb lyuk. Elszr a gyrk el irnytstok a labdt. Ha fbe megy, nem gond, onnan knny lesz kivezetni. Most t lehet tni a gyrkn, de vigyzzunk, hogy ne essen vzbe. Ha ez is megvan, akkor be lehet gurtani a labdt.
  6. Every Which Way! (Minden egyes ton!)
    Ez is nehz. Elszr jobbra irnytsuk az els lyuk fel, itt akr teljes erbl is megthetjk. A msodik gyr bal oldalt van. Br viszonylag knny, de mivel magasan van gyr, azrt olyan tvel ssk meg, amellyel magasabban velhet a labda. Utna mehet a lyuk fel, de ne feledjk, hogy egy 4 par-os lyuk.

Koopa Park

  1. R-RR-Ring! (GY-GGY-Gyr!)
    Na ez rdekes. A nehezebb, de biztosabb megolds az, hogy ha balra irnytjuk a labdt. A hrom gyr br jobb oldalon van, de ha innen tjk a gyrk fel, akkor egyenesen a lyuk fel megy. Megcsinlhatjuk azt is, hogy jobbra irnytjuk a labdt. Ekkor is t lehet vinni a lyukon, de akkor jobban kell figyelni, nehogy fre menjen, van egy viszonylag keskenyebb zld terlet, ahonnan knnyebben a lyuk fel tudjuk tni a labdt.
  2. Arch at Forked Creek (veld az elgazott patak fel)
    Br lehet, hogy magyarul kicsit viccesen hangzanak az angol kifejezsek, azrt is fordtom ket, hogy ezltal is knnyebb legyen megrni, hogy mit kell csinlni. Ez elg nehznek tnik elsre, ugyanis a gyr oldalt van, kicsit felnk irnytva. Kt lehetsgnk van: Vagy egy ersebb karakterrel kis szigetecskre irnytjuk a labdt, ahol a gyr van, s akkor nyert gynk van, onnan mr igazn semmisg lesz lesz a lyuk fel tni. Vagy ha nem vagyunk biztosak abban, hogy pontosan oda tudjuk clozni, akkor elszr balra irnytsuk a labdt, a patak el, onnan msodik tsre jobban szgben ltjuk a gyrt. rdemes azt a szget megtallni, hogy tmenjen a gyrn, de a lehet legkzelebb legyen a lyukhoz.
  3. Switchback Swinging! (Visszafordt forgats!)
    Hron gyr klnbz helyen, nem lesz knny dolgunk. Az els egyenesen van, az akr teljes erbl is mehet, de a msodik bal oldalt helyezkedik el, s nem biztos, hogy az a legokosabb, ha teljes erbl tjk el. Talljuk meg azt az ert, ami nem megy tl messzire, de mg elrjk a gyrt. A harmadik jobb oldalt lesz, egyenesen a lyuk fel mutatja az utat.
  4. Hide-and-Go-Ring (Az elrejtett gyr)
    Itt tnyleg jl el van rejtve a gyr, s ha ez mg nem lenne elg, miniatrizlt is. Egy kicsit balra kell irnytani, ott van a fk kztt elrejtve. rdemes nem teljes erbl eltni, hogy pont a fk el rkezzen a labda. Onnan megclozni, s akr egyenesen mehet a lyuk fel.
  5. Power Blast the Pond! (Ers robbans a patakon t!)
    Az els tsnk mindenkpp gyenge legyen, a vz eltt landoljon a labda, onnan egy ers tssel knny lesz a lyuk fel eltni gy, hogy tmegy a gyrn is.
  6. Arches Here & There (vek itt s ott)
    Hrom gyr van, az els a hegynek van belekelve. Itt mehet teljes ervel, ugyanis a labda pont a hegyen fog fldet rni, s ha szerencsnk van, tgurul a gyrn. De ha nem, az sem baj, mert a msodik ts felszll gban biztosan t fog menni. Viszont amikor a msodik lyuk fel tjk, akkor vegynk visza az erbl, ha nem akarjuk, hogy bemenjen a vzbe. A harmadik gyr esetben kt lehetsgnk van: Vagy egybl a lyuk fel tjk, ami kicsit kockzatos, mivel oldalt van kicsit felnk irnytva. Ha sikerl gy eltallni a gyrt, akkor mr csak a lyuk fel kell tni. De ha biztosra akarunk menni, akkor ssk a gyr el, s onnan azt is eltallva knnyen elmegy a lyuk fel.

Shy Guy Desert

  1. The Anthill Bunker (A hangyaboly bunker)
    A gyr be van kelve a bunkerbe, s nem is rjk el els tsbl, gyhogy a msodik tsre kell nagyon gyelni. Mivel nincs az az alacsony v, amivel tmenne, ezrt bele kell tni a bunkerbe, s vagy leszllban rje el a gyr, vagy kvetkez tssel felszllban.
  2. Cactus Arms (Kaktusz karok)
    Kaktuszok kztt bjik meg a gyr, amit nem az els tssel rnk el, gy az mehet teljes ervel. De msodikkal is nagyon kockzatos, ugyanis mgtte pont a fehr O.B. terlet van, ezrt a msodik tsnk gyengbb legyen, s pp a kaktuszok eltt rjen fldet a labda. Ott rdemes egy kicsit jobbra irnytani a labdt, mert akkor a kvetkez tssel nemcsak tmegy a gyrn, hanem a lyuk kzelbe r a labda. Onnan mr csak be kell gurtani.
  3. Pyramid Ring (Piramis gyr)
    Ahogy rtam a plyk bemutatsnl a fehr piramisos terlet az O.B., ezrt ne ksreljk meg els tsbl eltallni a gyrt. Elszr csak ssk a fehr terlet el, onnan tmegy a gyrn, s akr a lyuk kzelig is elmehet.
  4. Center of the Bull's Eye (A bika szemnek kzepe)
    Megkapjuk a magunkt, ugyanis az a bizonyos bika szeme nem ms, mint egy bunker, s a hrom gyr pontosan abba vel bele. s mivel 3 par-os a lyuk, ezrt mindenkpp gy kell kihozni a bunkerbl, hogy onnan a lyuk kzelben legyen.
  5. Shoot for the Stones! (Ldd a kveknek!)
    Ez is nagyon krmnfont, ugyanis a hegy lbnl van a lyuk, ahova idelis esetben lmunkban sem cloznnk meg a labdt. De nagy baj nincs, a hegy mintha gumibl lenne, gy pattan vissza a plyra, akr a lyuk fel is.
  6. Sand Dune Summit (Homokdne cscs)
    Bal oldalt t a hegyen a kis zld terletre rdemes tni, onnan knny lesz eltallni a gyrt. Br nem a lyuk fel fogjuk msodikra tni, nem is rdemes teljes erbl tni, gy ugyanis nem r zld terletet. De harmadikra mr mehet a lyuk fel.

Yoshi's Island

  1. Doughnut Hole (Fnk lyuk)
    A bunker krl zld terlet van, s oda kell tni a labdt, ugyanis a gyr belevel a bunkerbe. Onnan egy gyes tssel kell a lyuk fel tni, hogy harmadikra be tudjuk gurtani, gy lehet par.
  2. Scraping the Cliff (A szikla kaparsa)
    Kt gyr van, alig kandikl ki a hegy lbbl. Az egyik bal oldalon van, azt kell elszr megclozni, a msik jobb oldalon. Ha azt eltalljuk, fre rkezik a labda, onnan a lyuk fel megclozni a labdt.
  3. Dunk the Bunker! (Mrtogasd a bunkert!)
    Az els uts mehet teljes erbl, utna lesz a gyr. Nagyon kzel van, ezrt gurtani rdemes. Nemcsak azrt, mert gy biztosan tmegy, hanem long putterrel akkora lendlettel gurul t a lejtn, hogy tlmehet a bunkeren, nem kell megmrtzni benne. Onnan mehetnk egyenesen a lyuk fel.
  4. Drop into the Valley! (Ejtsd a vlgybe!)
    Hrom gyr vel a unker fel, nehogy knny dolgunk legyen. Onnan kell kiimdkozni, hogy harmadjra begurthassuk a lyukba.
  5. Arches in the Hills (vek a hegyekben)
    Hrom gyr van a hegybe belefrdva. Annyi knnysg van, hogy nem baj, ha nem tudjuk egyszerre mind a hrmat eltallni, mivel a hegy lba fves. gy onnan folytathatjuk az tst, knny lesz msodjra az sszes gyrn tvezetni a labdt, s megy egyenesen a lyuk fel.
  6. Zig and Zag (Cikk s cakk)
    Hrom szigetnl hrom gyr, ezeket kell eltallni. Az els jobb oldalt van. Arra gyeljk, hogy lehetsg szerint mindig zld terletre rkezzen a labda. Elg j helyen vannak a gyrk, gyhogy szabadabban lehet tt vlasztani. Ha megvan mind a hrom, a harmadik utn mehet egyenesen a lyuk fel.

Boo Valley

  1. The Bottleneck (Az veg nyaka)
    Az els tsnkre nagyon kell figyelni, nehogy kiessen a plyrl a labda, mert akkor O.B. Ha ez trtnik, akkor minden esetben rdemes jra kezdeni. Ha megvan, akkor onnan knny dolgunk lesz, ugyanis, ha nem talltuk el a gyrt (ez clszerbb), akkor olyan kzel vagyunk hozz, hogy msodik tsre biztosan eltalljuk, s akkor mehet egyenesen a lyuk fel.
  2. Past the Peak (A cscson t)
    Az els tsnket fogjuk gyengre, hogy knyelmesen elrjk a hegy cscst, ahol a gyr van. Itt mr teljes erbl rdemes tni, s akkor a lyuk kzelbe r a labda.
  3. The Egg Hill (A tojshegy)
    nagyon vigyzzunk els tskor, ugyanis a vkony hegy fel kell tni, amellett van a gyr. Onnan kell ttni rajta, valamint lyuk kzelbe rkeztetni a labdt.
  4. Emerging from the Mist (A kdbl feltrekv)
    Nehznek tnik, de nem az. Elszr gyenge tssel ssk a labdt a kis zld terlet fel jobb oldalt, majd onnan clozzuk meg a gyrket a lyuk fel, s gurtsuk be par-ra.
  5. Valley in the Valley (Vlgy a vlgyben)
    Ez is nehznek tnik, de nem kell megijedni tle. Elszr a jobb oldali gyrt clozzuk meg. Igyekezznk a zld terletre rkeztetni a labdt. Onnan msodik tssel balra irnytani a msodik gyr fel a labdt. rdemes teljes erbl megtni, gy tr a szakadkon. Innen mehet a lyuk fel.
  6. Duck and Dodge! (Guggolj le, s trj ki!)
    Egy gyr van, mely tvel a kicsi, magasan lev hegy fel, gy rdemes ersebb tt vlaszani. Onnan mehet egyenesen a lyuk fel.

Mario's Star

  1. Blooper Calamari Rings (Blooper tintahal gyrk)
    Hrom gyr van Bloopernl, az els pont ott, hogy ha teljes erbl megtjk, tmegy rajta, s pp a zld terleten landol. Viszont msodjra egyltaln nem kell ersen megtni, s balra kell irnytani. gyesen kell megtallni azt a szget, ahol tmegy a gyrn, de zld terletre tud landolni a labda, ez nagyjbl a gyr jobb oldaln van. Aztn a harmadik gyrvel mr a lyuk kzelbe kell, hogy rkezzen, hiszen ez egy 4 par-os plya.
  2. Skull & Bones (Koponya s csontok)
    Bullet Bill plyn van kt gyr. Az els esetben rdemes a jobb oldalt eltallni, gy elkerljk a bunkert. Ha esetleg msodik tssel nem rjk el a gyrt, de a kzelben van, akkor sincs semmi pnik, mert a harmadik felszll tse felri azt, s mr megy is a lyuk fel.
  3. Bowser's Big Mouth (Bowser nagy szja)
    Bowser plyja egy kicsit bonyolult. Az a lnyeg, hogy els zben ne teljes erbl ssk fel a labdt, s msodik tssel prbljuk meg elrni a gyrket, onnan megy egyenenesen a lyuk fel.
  4. Lakitu's Glasses (Lakitu szemvege)
    Teljesen mshol vannak a gyrk, ahova idelis esetben tnnk a labdt. Egyms mellett van a kt gyr, egy kis ponton metszik egymst, ezrt a metszspontra rdemes tni a labdt, gy, hogy fre essen a labda. Ha bunkerbe megy, inkbb kezdd jra! Frl egyszerbb a lyuk fel tni a labdt, ahol egy pontos tssel begurthatjuk.
  5. Sorry, Bob-omb! (Bocsnat, Bob-omb!)
    Elszr a nagy zld Bob-omb fel kell tni a labdt, majd a msodik tst gy kell kivitelezni, hogy a barna Bob-ombrl felpattanjon a labda, gy elrjk a kt gyrt, s br bunkert is rhet, de ez mr nem gond, hiszen van az 5-s par-ig van mg hrom tsnk. Ez volt a legnehezebb tsnk az egsz Ring Shot-ban. Innen mr mehet a lyuk fel.
  6. Princess Peach's Ring (Peach Hercegn gyrje)
    De nem a legnehezebb plya. Itt akrmit is csinlsz, gyrbl bunkerbe megy a labda. s nincs kzel a lyukhoz, gyhogy elfordulhat, hogy gy kell ersebben megtni, hogy az csakis pontos lehet. s 3 par-os a lyuk, gyhogy nincs hibzsi lehetsg, a bunkerbl azonnal a lyuk kzelbe kell hogy rjen a labda. Ha nem sikerl, kezdjk jra.

Sikerlt megcsinlni, mint a 36 gyrt? Gratullok, Mario Golf mester vagy!

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Nintendo Switch 2:
Konzol - 2025. jnius 5.
Mario Kart World - 2025. jnius 5.
Donkey Kong: Bananza - 2025. jlius 17.
Super Mario Party Jamboree - Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV - 2025. jlius 24.

Nintendo Switch:
-

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!