Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Nintendo Switch 2
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Super Mario 64
Super Mario 64 : Vgigjtszs - A 120 csillag begyjtse

Vgigjtszs - A 120 csillag begyjtse

  2006.08.23. 23:13


A kvetkez oldalon segtsget prblok nyjtani ennek a kitn jtknak a vgigjtszshoz. A cl nem ms, mint a 120 srga csillag begyjtse Mind a 15 plyn 6 fcsillag van elrejtve. A hetedik bnuszcsillagot akkor kapjtok meg, ha az aktulis szinten begyjttk szz rmt. Ezek brmilyen sznek lehetnek. A tbbi tizent csillag megszerzsnek mdjt a kvetkezkben ruljuk el.

Az res kockk kitltse: Minden plyn tallhat hrom tpus res kocka. Ezeket a kvetkez mdon lehet aktivlni.

  • A repl sapka kockja: lljatok r a kastly halljban lv napmozaikra, s nzzetek fel. gy a "TOWER OF THE WING CAP" plyra kerltk. A torony tetejre rve nyomjtok le a kapcsolt. Erre a plyra minimum tz csillag begyjtse utn tudtok belpni.
  • A fmruha kockja: A hatos szinten a dn tbl nylik egy titkos plyarsz. A "CAVERN OF THE METAL CAP" nvre hallgat rejtett plyn ugrljatok vgig a foly mentn, s seggeljtek le a kapcsolt.
  • A lthatatlann tev sapka kockja: Miutn leengedttek a vizet a vrrokbl, keresstek meg a mederben lv reget. Ugorjatok bele, s gy a "VANISH CAP UNDER THE MOAT" plyn talljtok magatokat. Itt is keresstek meg, s seggeljtek le a kapcsolt.

Most pedig kvetkezzen a szintenknti lers.

1. szint: BOMB-OMB BATTLEFIELD

  1. A plya kzepn tallhat hegyre szaladjatok fel, majd beszlgessetek el a bombakirllyal. Ezutn ragadjtok meg hromszor htulrl s vgjtok a fldhz.
  2. Meg kell nyernetek a teknsbka elleni futversenyt. Aki elsnek rkezik a hegy tetejn lv zszlhoz, az nyer.
  3. Az gyval ljtek ki magatokat a lebeg szigetre, s a ldbl szerezztek meg a csillagot.
  4. A nyolc piros rmt szedjtek ssze.
  5. A lebeg szigeten vegytek fel a repl sapkt, s az gyval ljetek egyenesen a gyrk kzepbe. A kzps rmk specilisak. Szedjtek ssze mind, s megjelenik a csillag.
  6. A haraps risgolynl msszatok fel a faclpre (amihez ki a van lncolva), s verjtek a fldbe.

2. szint: WHOMP'S FORTRESS

  1. Menjetek fel a cscsra, s a kfnk eltt lljatok meg. Vrjatok, amg elhasal, s seggeljetek r. Ezt ismteljtek meg hromszor.
  2. A cscsokon lv toronyra msszatok fel.
  3. Ljtek az gyval a zszltart rd als rszhez.
  4. Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
  5. Az gyval ljtek ki Marit egszen a levegben lv ketrecig. A knnyebb feljuts remnyben prblkozzatok a fn megbv bagollyal.
  6. Az gy mellett van egy nagy skos terlet, amelyet jobbrl s balrl fal hatrol. Az gyval ljetek a tvolabbi fal sarkra.

3. szint: JOLLY ROGER BAY

  1. Csaljtok ki a murnt a hajbl, majd sszatok be. A ngy ldt nyisstok ki helyes sorrendbe, amikor megvltozik a vzszint a hajban, ugorjatok fel a palnkra.
  2. A murnt csaljtok ki a fali lyukbl, majd vlassztok le a csillagot a farkrl.
  3. A fld alatti barlangban lv ldkat megfelel sorrendben nyisstok ki.
  4. Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
  5. Az gynl ljetek a kpillre, majd ugorjatok t a csillaghoz.
  6. A zld "!"-nl szerezztek meg a fmruht, s fussatok t az ramlathoz.

4. szint: COOL, COOL MOUNTAIN

  1. A kmnyen keresztl ugorjatok be a smenedkhzba. Cssszatok le a csszdn. A msodik kanyar faln az rmk mutatjk a helyes irnyt (egy rvidts el van dugva).
  2. A menedkhz tetejnl lv prknyon talltok egy pingvinbbit. Vigytek el az anyjhoz.
  3. Ismt menjetek a csszdhoz, s gyzztek le a pingvint (rvidts nlkl).
  4. Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
  5. A hegy tetejn lv hgolyt le kell vezetni a hember fejhez.
  6. A lift mellett lv gyval ljtek Marit a fenyfhoz. Azutn haladjatok elre, s meglelitek a csillagot.

5. szint: BIG BOO'S HAUNT

Ennek a plynak a bejratt a vrkertben keresstek a tizennegyedik csillag begyjtse utn.

  1. Mindegyik szellemtl vegytek el a kk rmt, majd intzztek el a nagy szellemet.
  2. A krhintban intzztek el az sszes szellemet.
  3. A knyvtrban a kilg knyveket helyes sorrendben nyomjtok vissza.
  4. Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  5. Gyzztek le az erklyen lv nagy szellemet. Megkzelts a tetrl.
  6. Vegytek fel a lthatatlann tev sapkt, majd a tetn ugorjatok a szellemkpbe.

6. szint: HAZY MAZE CAVE

  1. A dnval sszatok a szigethez.
  2. Az irnythat liftnl szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  3. A dntnl vegytek fel a fmruht, nyomjtok le a kapcsolt, majd a rcsos ajthoz, s egy lendlettel ugorjatok fel a csillaghoz.
  4. A mregkonyhn keresztl t a fels ajtn, majd fel a lifttel.
  5. A mregkonyhn keresztl a bal ajtnl.
  6. A nagy kgolyknl fussatok fel az ajthoz. Aztn az ajtnl ugorjatok fel balra.

7. szint: LETHAL LAVA LAND

  1. A bombafnkt toljtok a lvba.
  2. Elszr a hrom kis bombt, majd az utna megjelen nagy bombt ljtek a lvba.
  3. Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
  4. A fatrzsn egyenslyozni a stgig.
  5. 5-6. Ugorgatok a vulknba. Itt kt lehetsgetek van, vagy jobbra, vagy balra tudtok haladni. Balra a lebeg platformokon a hatodik csillaghoz juttok.

8. szint: SHIFTING SAND LAND

Titkos bejrat a hetes szint feletti zskutca vgben.

  1. A koszlop felett krz kesely lba kztt keresstek.
  2. Vegytek fel a szrnyas sapkt, s repljetek a piramis msik oldalra.
  3. A piramis belsejben legfell talljtok.
  4. Mind a ngy koszlopra repljetek r. Miutn lerobbant a piramis teteje, repljetek bele. A lifttel le, s gyzztek le az klket.
  5. Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
  6. A piramis belsejben szedjtek ssze az t specilis aranyrmt.

9. szint: DIRE, DIRE DOCKS

  1. A nagy nylson sszatok t, majd a kapcsol lenyomsa utn szaladjatok fel a tengeralattjrra
  2. A vzfenken talltok ngy ldt. Ezeket nyisstok ki megfelel sorrendben.
  3. A tengeralattjr kiktjben szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  4. A tengeralattjr kiktjnl sszatok t az ramlsban lv gyrn. Ezutn ltstek magatokra a fmruht s merljetek le a csillagrt.
  5. sszatok t a rja ltal htrahagyott t egymst kvet gyrn.
  6. A tengeralattjr kiktjben hasznljtok egyszerre a fm- s a lthatatlann tev sapkt, majd a fenken a ketrecbl vegytek fel a csillagot.

10. szint: SNOWMAN'S LAND

A kastly els emeletn, a tkrszobban keresstek.

  1. Menjetek a plya legtetejre.
  2. A jgplatformrl a jgszrnyet lkjtek le.
  3. A jglabirintusban keresstek meg a csillaghoz vezet utat.
  4. Fussatok a hhullmokhoz, a virgfejekre ugorjatok r, majd lendljetek arra a platformra, amelyiken kt srga "!" van.
  5. Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  6. A negyedik pont alapjn jrjatok el, s a tekns pncljval cssszatok fel a jgkunyhhoz. A hhullmok melletti feljrn az aranyrmk mutatjk az utat.

11. szint: WET-DRY WORLD

  1. Menjetek a "!"-es kapcsolhoz s nyomjtok le. A megjelen ton haladjatok tovbb, majd a kpillren lv vzszint-szablyozt hozztok mkdsbe. sszatok a vz tetejn lebeg fa platformhoz, ugorjatok fel onnt a tglaszegly ptmnyre. Tovbb a mozg kkockkra a "!"-ig.
  2. A legmagasabban lebeg platformnl keresstek.
  3. Az t specilis pont begyjtshez mozgassatok meg s ssetek fel minden trgyat.
  4. A vzszintet teljesen engedjtek le, majd a ketrec bejratnl lv dobozt sstek szt. Emeljtek meg a vzszintet s a ketrec tetejn hozztok mkdsbe a liftet. Ezutn cselezztek be magatokat a ketrecbe.
  5. A szint legtetejn keresstek meg az gyt. Ljtek t magatokat a plyasarkban lev elkertett rszbe, majd sszatok t az j terletre. Itt szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  6. Szintn az j terleten, a rccsal elkertett rszen keresstek.

12. szint: TALL, TALL MOUNTAIN

  1. Fel a hegy legtetejre.
  2. Ismt menjetek a hegy tetejre, s kapjtok el a majmot, majd engedjtek el. Ezutn kvesstek a mlybe.
  3. Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  4. A vzess utn a falban keressetek egy titkos bejrt.
  5. A hegy tetejn lev vzessben keresstek.
  6. Az gyval ljtek Marit a gomba tetejre.

13. szint: TINY-HUGE ISLAND

  1. ljtek meg az sszes hsev virgot (belps, mint kis Mario).
  2. A cscson elhelyezked t eltt egy "!"-es dobozban keresstek (belps, mint kis Mario).
  3. Fussatok versenyt a teknssel (belps, mint kis Mario).
  4. Az t specilis pont rintse (belps, mint nagy Mario). A plyn bell vltoztasstok t magatokat kis Mariv.
  5. Az gyval ljtek fel magatokat a fhoz, s induljatok el az egyetlen jrhat ton a barlangba. Ott szedjtek ssze a nyolc piros rmt (belps, mint kis Mario).
  6. A hegy tetejn lv tavat engedjtek le, majd a rsen essetek be a plyafnk barlangjba.

14. szint: TICK TOCK CLOCK

  1. A harmadik szinten a ketrecig futni.
  2. A negyedik szinten az ingk mellett.
  3. Utazzatok a msodpercmutatn, amg a csillaghoz nem rtek.
  4. A hatodik szinten a kk k felett.
  5. Az tdik szinten egy ketrecben.
  6. A nyolc piros rme begyjtse

Megjegyzs: Ha egsz rakor lptek be a plyra, a szerkezet megll.

15. szint: RAINBOW RIDE

  1. Hasznljtok az els kt sznyeget, majd a bal oldalit. Ez visz benneteket a kalzhajhoz.
  2. Mint az elz esetben, csak nem balra, hanem jobbra kell haladni a sznyeggel. A csillagot a hz tetejn keresstek.
  3. Szedjtek ssze a nyolc piros rmt a labirintusban.
  4. Az els sznyeggel utazzatok a forg platformokig, majd haladjatok bal irnyba a zszlrdig. Itt cssszatok le, s a mozg stgnl haladjatok felfel.
  5. Ugyangy, mint az elz (4.) csillagnl, csak nem a stgnl felfel, hanem tovbb, egsz a kapcsolig.
  6. A kalzhajn lv gyval ljtek t magatokat a csillaghoz. Az gy nylst takar tet nyitjt, a piros bombt a klabirintus fels rsznl talljtok.

A maradk tizent csillag - CASTLE SECRET STARS

  • A 3. szint bejratnl balra s jobbra kt nyls tallhat a falon. Ezek kzl a jobb oldalibl (httal az ajtnak llva) nylik egy eldugott akvriumszint. Itt szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
  • Mind a hrom Bowsernl szedjtek ssze a piros rmket.
  • Kt csillag tallhat a csszdnl (a hercegns kpek termben a jobb oldali kpbe ugorva). Az elst a csszda vgn tudjtok felvenni, a msodikat csak akkor kapjtok meg, ha 21 msodpercnl rvidebb idt cssztok.
  • Fogjtok meg az aranyszn nyulat a pincben ktszer (elszr 20, majd 50 csillag elrse utn).
  • Toad is rejt hrom csillagot. Az elst 20, a msodikat (az els emeleten) s a harmadikat (a msodik emeleten) 50 csillag begyjtse utn kapjtok meg.
  • A 15. szint bejratval szemben a falnylsban tallhat egy eldugott replszint (WING MARIO OVER THE RAINBOW). Itt szedjtek ssze a piros rmket.
  • A piros, a zld, s a kk kapcsolknl (azokon a rejtett plykon, ahol a sapkkat aktivlttok) gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.

Tipp: Miutn begyjttttek a 120. csillagot is, a kastly eltt nylik egy eddig elrejtett gylls. Ezzel az gyval ljetek a vr tetejre, ahol a j reg Yoshi, s egy piros "!" fog vrni. Szltstok meg Yoshit, s 100 lettel jualmaz meg benneteket.

Forrs: Kdmester 1998. 2. szm (6. szm) 19-23. oldal - Stuhl Endre, Szeged

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Nintendo Switch 2:
Konzol - 2025. jnius 5.
Mario Kart World - 2025. jnius 5.
Donkey Kong: Bananza - 2025. jlius 17.
Super Mario Party Jamboree - Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV - 2025. jlius 24.

Nintendo Switch:
-

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal