Vgigjtszs - A 120 csillag begyjtse
2006.08.23. 23:13
A kvetkez oldalon segtsget prblok nyjtani ennek a kitn jtknak a vgigjtszshoz. A cl nem ms, mint a 120 srga csillag begyjtse Mind a 15 plyn 6 fcsillag van elrejtve. A hetedik bnuszcsillagot akkor kapjtok meg, ha az aktulis szinten begyjttk szz rmt. Ezek brmilyen sznek lehetnek. A tbbi tizent csillag megszerzsnek mdjt a kvetkezkben ruljuk el.
Az res kockk kitltse: Minden plyn tallhat hrom tpus res kocka. Ezeket a kvetkez mdon lehet aktivlni.
-
A repl sapka kockja: lljatok r a kastly halljban lv napmozaikra, s nzzetek fel. gy a "TOWER OF THE WING CAP" plyra kerltk. A torony tetejre rve nyomjtok le a kapcsolt. Erre a plyra minimum tz csillag begyjtse utn tudtok belpni.
-
A fmruha kockja: A hatos szinten a dn tbl nylik egy titkos plyarsz. A "CAVERN OF THE METAL CAP" nvre hallgat rejtett plyn ugrljatok vgig a foly mentn, s seggeljtek le a kapcsolt.
-
A lthatatlann tev sapka kockja: Miutn leengedttek a vizet a vrrokbl, keresstek meg a mederben lv reget. Ugorjatok bele, s gy a "VANISH CAP UNDER THE MOAT" plyn talljtok magatokat. Itt is keresstek meg, s seggeljtek le a kapcsolt.
Most pedig kvetkezzen a szintenknti lers.
1. szint: BOMB-OMB BATTLEFIELD
-
A plya kzepn tallhat hegyre szaladjatok fel, majd beszlgessetek el a bombakirllyal. Ezutn ragadjtok meg hromszor htulrl s vgjtok a fldhz.
-
Meg kell nyernetek a teknsbka elleni futversenyt. Aki elsnek rkezik a hegy tetejn lv zszlhoz, az nyer.
-
Az gyval ljtek ki magatokat a lebeg szigetre, s a ldbl szerezztek meg a csillagot.
-
A nyolc piros rmt szedjtek ssze.
-
A lebeg szigeten vegytek fel a repl sapkt, s az gyval ljetek egyenesen a gyrk kzepbe. A kzps rmk specilisak. Szedjtek ssze mind, s megjelenik a csillag.
-
A haraps risgolynl msszatok fel a faclpre (amihez ki a van lncolva), s verjtek a fldbe.
2. szint: WHOMP'S FORTRESS
-
Menjetek fel a cscsra, s a kfnk eltt lljatok meg. Vrjatok, amg elhasal, s seggeljetek r. Ezt ismteljtek meg hromszor.
-
A cscsokon lv toronyra msszatok fel.
-
Ljtek az gyval a zszltart rd als rszhez.
-
Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
-
Az gyval ljtek ki Marit egszen a levegben lv ketrecig. A knnyebb feljuts remnyben prblkozzatok a fn megbv bagollyal.
-
Az gy mellett van egy nagy skos terlet, amelyet jobbrl s balrl fal hatrol. Az gyval ljetek a tvolabbi fal sarkra.
3. szint: JOLLY ROGER BAY
-
Csaljtok ki a murnt a hajbl, majd sszatok be. A ngy ldt nyisstok ki helyes sorrendbe, amikor megvltozik a vzszint a hajban, ugorjatok fel a palnkra.
-
A murnt csaljtok ki a fali lyukbl, majd vlassztok le a csillagot a farkrl.
-
A fld alatti barlangban lv ldkat megfelel sorrendben nyisstok ki.
-
Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
-
Az gynl ljetek a kpillre, majd ugorjatok t a csillaghoz.
-
A zld "!"-nl szerezztek meg a fmruht, s fussatok t az ramlathoz.
4. szint: COOL, COOL MOUNTAIN
-
A kmnyen keresztl ugorjatok be a smenedkhzba. Cssszatok le a csszdn. A msodik kanyar faln az rmk mutatjk a helyes irnyt (egy rvidts el van dugva).
-
A menedkhz tetejnl lv prknyon talltok egy pingvinbbit. Vigytek el az anyjhoz.
-
Ismt menjetek a csszdhoz, s gyzztek le a pingvint (rvidts nlkl).
-
Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
-
A hegy tetejn lv hgolyt le kell vezetni a hember fejhez.
-
A lift mellett lv gyval ljtek Marit a fenyfhoz. Azutn haladjatok elre, s meglelitek a csillagot.
5. szint: BIG BOO'S HAUNT
Ennek a plynak a bejratt a vrkertben keresstek a tizennegyedik csillag begyjtse utn.
-
Mindegyik szellemtl vegytek el a kk rmt, majd intzztek el a nagy szellemet.
-
A krhintban intzztek el az sszes szellemet.
-
A knyvtrban a kilg knyveket helyes sorrendben nyomjtok vissza.
-
Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
Gyzztek le az erklyen lv nagy szellemet. Megkzelts a tetrl.
-
Vegytek fel a lthatatlann tev sapkt, majd a tetn ugorjatok a szellemkpbe.
6. szint: HAZY MAZE CAVE
-
A dnval sszatok a szigethez.
-
Az irnythat liftnl szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
A dntnl vegytek fel a fmruht, nyomjtok le a kapcsolt, majd a rcsos ajthoz, s egy lendlettel ugorjatok fel a csillaghoz.
-
A mregkonyhn keresztl t a fels ajtn, majd fel a lifttel.
-
A mregkonyhn keresztl a bal ajtnl.
-
A nagy kgolyknl fussatok fel az ajthoz. Aztn az ajtnl ugorjatok fel balra.
7. szint: LETHAL LAVA LAND
-
A bombafnkt toljtok a lvba.
-
Elszr a hrom kis bombt, majd az utna megjelen nagy bombt ljtek a lvba.
-
Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
-
A fatrzsn egyenslyozni a stgig.
-
5-6. Ugorgatok a vulknba. Itt kt lehetsgetek van, vagy jobbra, vagy balra tudtok haladni. Balra a lebeg platformokon a hatodik csillaghoz juttok.
8. szint: SHIFTING SAND LAND
Titkos bejrat a hetes szint feletti zskutca vgben.
-
A koszlop felett krz kesely lba kztt keresstek.
-
Vegytek fel a szrnyas sapkt, s repljetek a piramis msik oldalra.
-
A piramis belsejben legfell talljtok.
-
Mind a ngy koszlopra repljetek r. Miutn lerobbant a piramis teteje, repljetek bele. A lifttel le, s gyzztek le az klket.
-
Gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
-
A piramis belsejben szedjtek ssze az t specilis aranyrmt.
9. szint: DIRE, DIRE DOCKS
-
A nagy nylson sszatok t, majd a kapcsol lenyomsa utn szaladjatok fel a tengeralattjrra
-
A vzfenken talltok ngy ldt. Ezeket nyisstok ki megfelel sorrendben.
-
A tengeralattjr kiktjben szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
A tengeralattjr kiktjnl sszatok t az ramlsban lv gyrn. Ezutn ltstek magatokra a fmruht s merljetek le a csillagrt.
-
sszatok t a rja ltal htrahagyott t egymst kvet gyrn.
-
A tengeralattjr kiktjben hasznljtok egyszerre a fm- s a lthatatlann tev sapkt, majd a fenken a ketrecbl vegytek fel a csillagot.
10. szint: SNOWMAN'S LAND
A kastly els emeletn, a tkrszobban keresstek.
-
Menjetek a plya legtetejre.
-
A jgplatformrl a jgszrnyet lkjtek le.
-
A jglabirintusban keresstek meg a csillaghoz vezet utat.
-
Fussatok a hhullmokhoz, a virgfejekre ugorjatok r, majd lendljetek arra a platformra, amelyiken kt srga "!" van.
-
Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
A negyedik pont alapjn jrjatok el, s a tekns pncljval cssszatok fel a jgkunyhhoz. A hhullmok melletti feljrn az aranyrmk mutatjk az utat.
11. szint: WET-DRY WORLD
-
Menjetek a "!"-es kapcsolhoz s nyomjtok le. A megjelen ton haladjatok tovbb, majd a kpillren lv vzszint-szablyozt hozztok mkdsbe. sszatok a vz tetejn lebeg fa platformhoz, ugorjatok fel onnt a tglaszegly ptmnyre. Tovbb a mozg kkockkra a "!"-ig.
-
A legmagasabban lebeg platformnl keresstek.
-
Az t specilis pont begyjtshez mozgassatok meg s ssetek fel minden trgyat.
-
A vzszintet teljesen engedjtek le, majd a ketrec bejratnl lv dobozt sstek szt. Emeljtek meg a vzszintet s a ketrec tetejn hozztok mkdsbe a liftet. Ezutn cselezztek be magatokat a ketrecbe.
-
A szint legtetejn keresstek meg az gyt. Ljtek t magatokat a plyasarkban lev elkertett rszbe, majd sszatok t az j terletre. Itt szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
Szintn az j terleten, a rccsal elkertett rszen keresstek.
12. szint: TALL, TALL MOUNTAIN
-
Fel a hegy legtetejre.
-
Ismt menjetek a hegy tetejre, s kapjtok el a majmot, majd engedjtek el. Ezutn kvesstek a mlybe.
-
Szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
A vzess utn a falban keressetek egy titkos bejrt.
-
A hegy tetejn lev vzessben keresstek.
-
Az gyval ljtek Marit a gomba tetejre.
13. szint: TINY-HUGE ISLAND
-
ljtek meg az sszes hsev virgot (belps, mint kis Mario).
-
A cscson elhelyezked t eltt egy "!"-es dobozban keresstek (belps, mint kis Mario).
-
Fussatok versenyt a teknssel (belps, mint kis Mario).
-
Az t specilis pont rintse (belps, mint nagy Mario). A plyn bell vltoztasstok t magatokat kis Mariv.
-
Az gyval ljtek fel magatokat a fhoz, s induljatok el az egyetlen jrhat ton a barlangba. Ott szedjtek ssze a nyolc piros rmt (belps, mint kis Mario).
-
A hegy tetejn lv tavat engedjtek le, majd a rsen essetek be a plyafnk barlangjba.
14. szint: TICK TOCK CLOCK
-
A harmadik szinten a ketrecig futni.
-
A negyedik szinten az ingk mellett.
-
Utazzatok a msodpercmutatn, amg a csillaghoz nem rtek.
-
A hatodik szinten a kk k felett.
-
Az tdik szinten egy ketrecben.
-
A nyolc piros rme begyjtse
Megjegyzs: Ha egsz rakor lptek be a plyra, a szerkezet megll.
15. szint: RAINBOW RIDE
-
Hasznljtok az els kt sznyeget, majd a bal oldalit. Ez visz benneteket a kalzhajhoz.
-
Mint az elz esetben, csak nem balra, hanem jobbra kell haladni a sznyeggel. A csillagot a hz tetejn keresstek.
-
Szedjtek ssze a nyolc piros rmt a labirintusban.
-
Az els sznyeggel utazzatok a forg platformokig, majd haladjatok bal irnyba a zszlrdig. Itt cssszatok le, s a mozg stgnl haladjatok felfel.
-
Ugyangy, mint az elz (4.) csillagnl, csak nem a stgnl felfel, hanem tovbb, egsz a kapcsolig.
-
A kalzhajn lv gyval ljtek t magatokat a csillaghoz. Az gy nylst takar tet nyitjt, a piros bombt a klabirintus fels rsznl talljtok.
A maradk tizent csillag - CASTLE SECRET STARS
-
A 3. szint bejratnl balra s jobbra kt nyls tallhat a falon. Ezek kzl a jobb oldalibl (httal az ajtnak llva) nylik egy eldugott akvriumszint. Itt szedjtek ssze a nyolc piros rmt.
-
Mind a hrom Bowsernl szedjtek ssze a piros rmket.
-
Kt csillag tallhat a csszdnl (a hercegns kpek termben a jobb oldali kpbe ugorva). Az elst a csszda vgn tudjtok felvenni, a msodikat csak akkor kapjtok meg, ha 21 msodpercnl rvidebb idt cssztok.
-
Fogjtok meg az aranyszn nyulat a pincben ktszer (elszr 20, majd 50 csillag elrse utn).
-
Toad is rejt hrom csillagot. Az elst 20, a msodikat (az els emeleten) s a harmadikat (a msodik emeleten) 50 csillag begyjtse utn kapjtok meg.
-
A 15. szint bejratval szemben a falnylsban tallhat egy eldugott replszint (WING MARIO OVER THE RAINBOW). Itt szedjtek ssze a piros rmket.
-
A piros, a zld, s a kk kapcsolknl (azokon a rejtett plykon, ahol a sapkkat aktivlttok) gyjtstek ssze a nyolc piros rmt.
Tipp: Miutn begyjttttek a 120. csillagot is, a kastly eltt nylik egy eddig elrejtett gylls. Ezzel az gyval ljetek a vr tetejre, ahol a j reg Yoshi, s egy piros "!" fog vrni. Szltstok meg Yoshit, s 100 lettel jualmaz meg benneteket.
Forrs: Kdmester 1998. 2. szm (6. szm) 19-23. oldal - Stuhl Endre, Szeged
|