Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Nintendo Switch 2
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Super Mario Advance
Super Mario Advance : A 100 piros rme begyjtse

A 100 piros rme begyjtse

  2025.02.19. 10:00


A Super Mario Advance egyik extrja, hogy a Super Mario Bros. 2 jtkban piros rmket lehet gyjteni. Minden plyan 5 db. van bellk, gy a 20 plyn sszesen 100 darab van. Vannak olyanok, melyek nyilvnvalak, knny megtallni, vannak olyanok, amik nagyon el vannak rejtve, de akad olyan is, ami nagyon trkks helyen van. Ezek megkeressben nyjtank segtsget ebben a lersban.

1. vilg

1-1 plya

  1. Ahogy belpsz az ajt, a hatalmas Shy Guy fltt tallod. Ugorj r, hogy elrd a piros rmt.
  2. Az els pr vzess fltt tallod.
  3. Menj tovbb tovbb jobbra, amg nem tallsz egy ajtt a hd utn. Lpj be, s Ninji felett megltod a piros rmt.
  4. Mssz fel az indn, majd menj ki az ajtn. A jobb oldali indn mssz fel a plya msodik rszre, s menj fel egszen addig, amg jobb oldalt meg nem ltod.
  5. A plya vgefele, ahol hrom indt ltsz egyms mellett, ott jobb oldalon keresd.

1-2 plya

  1. A repl sznyegen utazva a plya als rszn tallod.
  2. Miutn megszerezted az elst, emelkedj fel. Mr a fldn, a magasban megtallod.
  3. Miutn belptl a zrt ajtn, robbantsd fel a kveket, amik elzrjk az utat.
  4. Ha kimsz a szabadba, menj balra a magas platformon. Annak vgn tallod a 4. piros rmt.
  5. A plya vgn a magasban tallod. Szuper ugrssal elrheted.

1-3 plya

  1. A plya elejn a magas platformok egyikn tallod.
  2. Ha tmentl a magas platformokon, ott tallod, ahol az els varzsital van elrejtve.
  3. Mieltt a plya vgnl belpsz az ajtn, menj tovbb addig a vzig, mely a varzsitalt aktivlva a segt rvidteni a jtkot. Ott tallod a magasban. Ltszlag elrhetetlen, de ha rugrasz a vza jobb oldaln lv platformra, kicsit ms lesz a helyzet.
  4. A plya bels rszn alul tallod bal oldal, ahol a zrt ajt van.
  5. Ha belpsz a zrt ajtn, az egyms fltt lebeg platformokon tallod az alsban.

2. vilg

2-1 plya

  1. Az els csontvzhalmaz fltt tallod.
  2. A mozg kaktusz fltt tallod, a piramis eltt, ahol a tzkp virg van.
  3. A futhomok felett, ahol a kgy jr. Ugorj fel a kaktuszra, hogy elrd.
  4. Miutn belptl a piramisba, s sol a homokban, tarts jobbra.
  5. A piramis als rszn bal oldalt tallod.

2-2 plya

  1. Az els csontvzhalmaz fltt tallod.
  2. A gyors futhomoknl, a csontvzhalmazra ugorva szuper ugrssal ugorj balra.
  3. Menj tovbb a plyn, amg nem ltsz kt tzkp virgot. A kett kztt van a piros rme.
  4. A piramisban, ahogy sol le bal oldalt, ott tallod a piros rmt.
  5. Maradj bal oldalon s ss tovbb.

2-3 plya

  1. A magas platformok eltt szuper ugrssal elrheted.
  2. Menj tovbb elre, egszen futhomokig, ahol kt kaktusz van. Ott tallod a magasban.
  3. Miutn belptl a piramisba, bal oldalon ugorj a mlybe.
  4. Menj le s ss egszen a legaljig, ahol az ajt van, melyen belpve a kulcsot tallod. Bal oldalt van a piros rme.
  5. A zrt ajtn belpve a fellensg eltti plyn a tzkp virg fltt tallod.

3. vilg

3-1 plya

  1. A plya elejn, ha bemsz az ajtn, egy nagy vzesst tallsz. Ott ltszlag csak felfele vezet t, de lefele is vezet t. Indulj meg lefel s tarts balra. A piros rmt zuhans kzben bal oldalt tallod.
  2. Indulj meg felfele a vzessen. A piros rmt bal oldalt tallod a zld platformok tetejn.
  3. Amikor felfele msz a repl sznyegen, bal oldalt tallod.
  4. Mg a repl sznyegen az indnk menj jobbra.
  5. Csak Luigival vagy Hercegnvel lehet megszerezni. Ahogy felrtl a plya tetejre, a hatalmas kk Shy Guy-nl ugorj balra, ahol egy rejtett ajtt tallsz. Lpj be, s itt tallod a piros rmt.

3-2 plya

  1. A plya tetejn a tzkp virgtl balra tallod.
  2. A plya tetejn a hatalmas POW block felett tallod.
  3. A plya vgn a fels rszen a felrobbantand kvek felett.
  4. A plya als rszn a hossz szakadk eltt tallod.
  5. A barlangban a hossz szakadk eltt a mennyezetnl.

3-3 plya

  1. Az els plyarsz vgnl a hatalmas plet eltt a magasban.
  2. A bezrt ajt eltti ajtba menj be. Itt menj felfele, amg lehet. A legmagasabb elrhet ponton tallod a piros rmt.
  3. Csak sokra jelenik meg. Nyisd meg a zrt ajtt, menj tovbb a termeken. Ahol a sok elektomos ellensg jr krbe a platformokon, azok tetejn tallod.
  4. A plya utols rszre rve, az ajt felett tallod.
  5. A plya utols rsznek rsznek vgn, a magas platform felett van elrejtve.

4. vilg

4-1 plya

  1. A plya elejn az els hal felett.
  2. Nem sokkal tovbb tallsz kt platformot egyms felett. Az als rsz vgnl kell ugrani.
  3. Ugyangy kt platform kztt a vgnl, csak kicsit odbb.
  4. A raktval a magasba emelkedve az els autobombon utaz Shy Guy felett tallod.
  5. Kicsit odbb, ahogy jn le az autobomb a Shy Guy-jal. Ugorj Shy Guy fejre, hogy knnyen elrd.

4-2 plya

  1. A plya elejn, ahogy elindulnak feld a bogarak, ott tallod.
  2. Ugyangy, csak kicsit odbb.
  3. Ha belpsz az ajtn, a blnknl a plya felnl, a magas platform utn a msodik blna farknl tallod.
  4. Tovbb elre a 3. blna farknl.
  5. Miutn aktivltad a raktt, a plya vgnl, mieltt az Autobombon utazol a hossz tsks rszen, vedd fel a piros rmt.

4-3 plya

  1. Amikor utazol a tojson, a nagyon hossz vzess vgnl. A tojsrl is rugorhatsz, de a szakadk szlrl is el lehet rni.
  2. Ha belpsz az ajtn, s msz felfele a jeges platformokon, bal oldalt figyeld a piros rmt.
  3. Ez nagyon trkks. Amikor eljutottl arra a rszre, ahol egy piros, kk Shy Guy s a madr van, llj a madrra, aki tvisz tged a tsks rszen. Majd ahogy a szakadk fel tart, ott fogod ltni bal oldalt a piros rmt. gy ugorj oda, hogy elbb az ugrs gombot nyomod meg, s utna irnytod a karakteredet balra. Klnben leesel s nem mehetsz vissza a piros rmrt.
  4. Ezen plyarszen fldet rve tallod a zrt ajtt. Itt ne csak a kulcsrt ss le a mlybe, hanem az aljn keresd meg a piros rmt is.
  5. A plya vgnl a ltsz egy platformot magasan. Annak vgnl a madr eltt ugorj fel a piros rmrt.

5. vilg

5-1 plya

  1. A plya elejn tzkp virgnl tallod.
  2. Ha belpsz az ajtn, az els hossz vzessnek nagyjbl a kzepn tallod.
  3. Szintn az els hossz vzessnl, az aljn, az utols farnk vezet oda.
  4. Az ugr halaknl. a magas platform eltt, ahol az letgomba van. rdemes Harcegnt vlasztani, s amikor ugrunk, csak nyomjuk meg az ugrs gombot, s akkor nyomjuk meg mg egyszer, ezttal nyomva tartva, amikor a piros rmvel egy magassgba kerlsz.
  5. Ksbb, az egyik magnyosan ugr halnl tallod. Ez elg nehz, prblj meg akkor rugrani, amikor felugrik s gyorsan haladj is tovbb.

5-2 plya

  1. A plya elejn a fn msz pkok eltt tallod.
  2. Az els vza utn ereszkedj le, majd a rzsaszn struccon utaz Shy Guy-ra ugorj.
  3. Tovbb, annl a szk platformnl, ahol kt pk mszik a fn.
  4. A plya vgn mssz fel az indn. Ahogy haladsz felfele, tarts balra. A vza felett tallod.
  5. Ha bementl a plya tetejn lv ajtn, a a POW tglt felkapva zuhansnak indulsz. Az elejn szks a rsz, majd a szakadk als rsznl tarts balra.

Tipp: Luigival knnyebb megszerezni a piros rmket.

5-3 plya

  1. A plya elejn, ha felmszol a ltrn, tallsz egy magas platformot, rajta egy vzval, ugorj fel oda. Luigival azonnal fel lehet ugrani, a tbbiekkel, keresd meg a fben a hatalmas piros teknspnclt, dobd el s rugorva elrheted a platformot.
  2. Tovbb, a nagyon magas pletnl, ahol sasok dobjk le a bombkat. Ott ugorj balra.
  3. Ahogy bemsz az ajtn, menj vgig balra a termen. Az itteni ajtn betrve lefele kell tarts. Itt szinte azonnal megltod a piros rmt.
  4. Menj vgig a plyn, a tetejn lv ajtn kirsz a plyrl. Itt tallsz egy repl sznyeget. Lopd el a Fly Guy-tl, majd utazz rajta. Fell menj.
  5. Szinte azonnal a negyedik utn, csak ereszkedj le.

6. vilg

6-1 plya

  1. Az els vza utn tallod. Ugorj a kaktusz fejre.
  2. A kvetkez futhomoknl a plya tetejn. Ha a kaktuszra ugrasz, knnyen elred.
  3. Tovbb, ahol kt kaktusz jr, felettk tallod.
  4. A plya vgn, ha bemsz az ajtn, alul, rgtn az elejn, a hatalmas piros Shy Guy-nl lapul.
  5. Kicsit odbb, a vzasor vgnl, afelett, amelyikbl kgy ugrik ki.

6-2 plya

  1. A plya elejn, a sasoknl, ugorj r az alsra, amelyik jobbra tart. Majd menj egy kicsit balra, ott valamivel magasabban ltsz egy msik madarak, mely szintn jobbra tart. rd el azt, vele knnyebben megszerezheted a piros rmt.
  2. Ugorj az als sashoz, s kapd el vele a tzkp virg utni szakadk aljn lv piros rmt.
  3. Nem sokkal a msodik utn ugorj vissza a fels sashoz. A szv utn tallod a piros rmt.
  4. Nem sokkal a harmadik utn, ahol sok sas repl balra, ott tallod fell a negyediket.
  5. A plya vge eltt ugorj le az als sashoz. Vele megszerezheted az utols piros rmt.

Megjegyzs: Ez az egyik legnehezebb plya. Elfordulhat, hogy tbbszr neki kell menni a piros rmknek. Kitartst!

6-3 plya

  1. A futhomoknl, a kaktusz felett tallod. Kicsit vrni kell, mg a kaktusz arra megy.
  2. Sokkal ksbb, az indknl, ahogy megynk fel a plyn. Mssz fel s jobb oldalt megltod a piros rmt.
  3. Mg magasabbra a felhknl kzpen ahol kzpen Snifit tmad, bal oldalt tallod.
  4. Menj mg magasabbra, ahol ngy indn egyms mellett msznak a pkok, alattuk van.
  5. Ahogy az indn felmsztl a plya legtetejre, rgtn bal oldalt megltod.

7. vilg

7-1 plya

  1. Elg ksn jelenik meg. Ahogy a plyn jobbra msz, hogy a sast elrd, utazz rajta balra. Hamar megjelenik.
  2. Utazz tovbb a sason, egszen bal oldalt lesz, a rakthoz kzel.
  3. Ahogy felmsz a raktval, bal oldalt azonnal megtallod.
  4. Egszen el kell menni addig, amg ltrn nem msz fel a felhkn. A harmadik rme ott lesz jobb oldalt, ahol gombkat kell egymsra rakni, hogy feljebb tudj jutni.
  5. A legvgn, zld Birdo felett tallod. Ez az egyetlen olyan rme, mely fellensgnl van.

7-2 plya

  1. Ezt nagyon nehz megszerezni. Menj be a kastlyba. Annl a mozg platformnl tallod, ahol a hrom tzkp virg van. Rgtn az els mellett jobbra alul van.
  2. Menj tovbb jobbra, majd mssz fel a lncon. Kzpen tallod a piros rmt.
  3. Menj tovbb fel a lncokon, ugorj fel addig, amg nem tallsz bal oldalon egy ajtt. Ez kivisz a kastlybl. Itt zuhanj le, s tarts balra. Ott megltod majd.
  4. Menj vissza a kastlyba s tarts egyenesen a tetejig. Ott tallsz egy ajtt, mely a plya vgre visz. Ott tallod fell.
  5. A plya vgn a zrt ajt utn menj le a lncon. Ott tallod bal oldalt.

s ezzel megvan mind a 100 piros rme! Gratullok, szp munka volt!

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Nintendo Switch 2:
Konzol - 2025. jnius 5.
Mario Kart World - 2025. jnius 5.
Donkey Kong: Bananza - 2025. jlius 17.
Super Mario Party Jamboree - Nintendo Switch 2 Edition + Jamboree TV - 2025. jlius 24.

Nintendo Switch:
-

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal