Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Super Mario Bros. 2
Super Mario Bros. 2 : Tippek-trükkök

Tippek-trükkök

  2006.08.30. 19:45


Gombák és rövidítések.

1. világ

1-1

1. gomba: az első üvegcsénél.
2. gomba: a második üvegcsénél.
Rövidítés: a 2.gomba felvétele után menj vissza a „barlangba” és ugord át a vízesést. Van itt egy ajtó, de az előtte lévő falat ki kell robbantanod egy bombával. Menj be az ajtón, és máris a pálya végén vagy.

1-2

1. gomba: az első üvegcsénél, a 2 váza között.
2. gomba: bent a barlangban, a létra után jobbra robbants ki bombákkal legalább 2 falat, alul lesz a gomba.
Rövidítés: Ha Luigival vagy, nem kell bemenned a kulcsos ajtón, hanem ugorj rá a közelben helyben ugráló csillagra, guggolj le, és fel tudsz ugrani a pálya tetejére, jelentősen lerövidítve a pályát.

1-3

1. gomba: az első üvegcsénél, a hosszú hídon.
2. gomba: ott, ahol sok fű van egy „dombon”.
WARP: a téglaháztól balra van egy üvegcse, vedd fel, és vidd jobbra, amíg meg nem látsz egy vázát. Menj át az árnyékvilágba, és ugorj bele a vázába. A 4. világba warpolsz.

2. világ

2-1

Itt csak egy gomba van, ott találod, ahol az első üvegcse van.

2-2

1. gomba: ahol az első üvegcsét találod (attól kicsit jobbra).
2. gomba: ahol a második üvegcsét találod (barlang).

2-3

1. gomba: rögtön balra a pálya elején.
2. gomba: menj jobbra, amíg meg nem látsz egy ajtót fenn. Ugorj fel oda, bent lesz a gomba.

3. világ

3-1

1. gomba: menj előre, és ugorj a kis szigetre, amin 2 fűcsomó van, melyből az egyik egy üvegcse. Dobd le ide, a gomba a közelben lesz.
2. gomba: ott, ahol a létra van, menj le, és vedd fel az üvegcsét. Dobd le a létrától balra a fal mellett. Az árnyékvilágban mássz fel gyorsan a létrán, hogy fel tudd venni a gombát.
Rövidítés: miután felmásztál a paszulyon, ha Luigival, vagy Princessel vagy, egyszerűen ugorj egy jó nagyot balra, és egy ajtón át máris a pálya végére jutsz. Más szereplőkkel dobálj pár gomba-blokkot a felhőkre, így át tudsz ugrani az ajtóhoz.

3-2

1. gomba: menj teljesen jobbra, az üvegcséig.
2. gomba: a barlangban menj teljesen balra, a sündisznókig. Itt robbantsd ki a jobb oldali falat, és fel tudod venni a gombát.
Rövidítés 1: Princessel, a pálya alsó részén át tudsz ugrani egy „lyuk” felett, jelentősen lerövidítve a pályát.
Rövidítés 2: A barlangban fel tudsz ugrani a „tetőre” (mint a SMB 1 ben) és simán keresztül tudsz ugrani/futni a barlang tetején.

3-3

1. gomba: a pálya elején, balra.
2. gomba: benn az épületben dobd le az üvegcsét ott, ahol a létra van.
Rövidítés: szerezd meg a kulcsot! Mássz fel az előbb említett létrán, és menj jobbra, egészen az ajtóig. Menj be, és ugrálj fel a kulcsért. Ezzel ki tudod nyitni a zárt ajtót, menj be, és lerövidíted a pályát.

4. világ

4-1

1. gomba: az első üvegcsénél.
2. gomba: a második üvegcsénél.

4-2

1. gomba: a legbaloldalibb bálnán.
2. gomba: a pálya vége felé emeld fel az autobombon utazó shyguyt, és dobd balra. Vedd fel az üvegcsét, és utazz végig a szögek felett a shyguy fejére ugorva. Ott ahol a két süni grasszál, dobd le az üvegcsét, ott lesz a gomba.
WARP: a bálnáknál, ott ahol sok fű van, vedd fel az üvegcsét, és vidd oda, ahol van egy váza. Az árnyékvilágban ugorj bele a vázába, és a 6.Világba warpolsz.

4-3

1. gomba: a pálya elején, balra.
2. gomba: a torony tetején vedd fel az üvegcsét, bal oldalt ugorj fel a torony tetejére, majd ugrálj el a jobb oldali torony legjobboldalibb „részére” itt dobd le az üvegcsét.
Rövidítés: ha Luigival, vagy Princessel vagy, ne menj be a toronyba, hanem ugorj egy nagyot a következőig. Itt NE MENJ BE az ajtón! Az ajtó belül zárva van, ha bemész, mehetsz vissza a kulcsért… :P

5. világ

5-1

1. gomba: ahol két „sziget” van egymás felett, a felsőn van egy üvegcse (meg egy extra élet) az üvegcsét dobd az eggyel jobbra lévő szigetre, ott van a gomba.
2. gomba: A pályavégén ugorj fel a „tetőre” és emeld fel a jobb oldali gomba-blokkot. Lenn az üvegcsével fel tudod venni a gombát.

5-2

1. gomba: menj le a vázában az üvegcséért, hozd fel, és dobd is le egyszerre.
2. gomba: menj le a vázába megint az üvegcséért, és vidd el oda, ahol 3 fűcsomó van egy kis „dombon”.

5-3

1. gomba: a „kirobbantható” falak után egyszerre.
2. gomba: ki kell robbantani a falat a létra előtt, hogy fel tudd venni a gombát.
WARP: Luigival a pálya elején egy nagy ugrással fel tudsz jutni a vázához. Az árnyékvilágban ugorj bele a vázába, és a 7. világba warpolsz.

6. világ

6-1

1. gomba: az első vázából hozd fel az üvegcsét, és dobd a csontokra. A gomba a futóhomokba esik, ezért gyorsnak kell lenned.
2. gomba: a második üvegcsénél (az ajtó felett).

6-2

Itt csak egy gomba van, a kis szigeten.

6-3

1. gomba: a pálya elején, egy kis kaktuszon van.
2. gomba: a barlangban kell robbantgatnod a falakat, hogy elérd. A gomba ott van ahol 2 fűcsomó van (lenn).
Rövidítés: amint felmászol, balra merülj el a futóhomokban, és nyomkodd az ugrás gombot, így szép lassan átjutsz a fal alatt egy ajtóhoz, ami a pálya végére nyílik.

7. világ

7-1

1. gomba: a kis zöld szigeten.
2. gomba: jobboldalt, a „szobában”.
Rövidítés 1: amint felértél a létrán, bármikor elmehetsz a madarak hátán balra, ahol egy űrhajóval jutsz tovább. Luigival a legkönnyebb, nagy ugrással az első madárra ugorhatsz.
Rövidítés 2: az űrhajózás után Luigival megkönnyítheted a dolgodat, ha futás közben ráugrassz a lődözős szörny fejére, és átugrod a falat, ahelyett, hogy alul keringőznél a felhőkön.

7-2

Rövidítés: bent a kastélyban menj jobbra, fel a láncon, majd a következő láncnál fel tudsz ugrani a „tetőre”, fuss jobbra, amíg meg nem látod birdót egy kulccsal, itt ess le, vedd fel a kulcsot, ki az ajtón, balra a kulccsal be az ajtón, itt, sebezd meg 3x  Hawkmouth-ot, és máris mehetsz Warthoz… :D
1. gomba: tetőre fel, első láncon le, majd ajtón be.
2. gomba: ahol fel kéne ugornod a tetőre, ne ugorj fel, hanem mássz fel a láncon, és baloldalt lesz egy ajtó, ami a gombához vezet.

(A végigjátszás szerzője: Dexter)

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak